Julfest!

Välkommen till Sjöhästens vänners traditionsenliga julfest på Galleri Sjöhästen!

Tomtemor och hennes tomteflickor och nisse bjuder in alla Sjöhästens vänners medlemmar till julfest.
Det kommer att bli ett kaffekalas med julens godsaker – saffransbröd, kakor, glögg med mera. Alla festdeltagare kommer även att få delta i ett lotteri. Och innan vi avrundar kommer alla som varit snälla under året att få prova på lyckan i galleriets fiskdamm.

På galleriet pågår samtidigt årets Julkul där ett 30-tal konstnärer – gamla och nya bekantskaper – visar sina alster.

Kostnaden för julfesten är 100 kr som betalas till vårt Pg 878562-8 eller via swish 123-474 46 11.
Vi vill ha er anmälan senast torsdag den 30 november till sjohastensvanner@gmail.com eller till Margareta Lundh mobil 070 723 79 05.

Välkomna!
Styrelsen Konstföreningen Sjöhästens vänner