Vi är i dag ca 200 medlemmar och hälsar med glädje nya medlemmar välkomna!

Till en kostnad av 300 kr per år kan man deltaga i föreningens aktiviteter; förvernissage, inbjudan till alla Galleri Sjöhästens utställningar, samtal med konstnärer, utflykter, besök hos konstnärer, kreativa kurser mm.

Avgiften skall vara betald senast 1 februari. Betalningen kan ske till vårt pg; 878562-8, eller enkelt via Swish; 1234744611.

Som ny medlem under året betalar man sin medlemsavgift då man inträder sitt medlemsskap.

Alla medlemmar som betalt medlemsavgiften är med i vårt årliga konstlotteri, där konst som inköpts under året lottas ut. Inköpen av konsten görs av styrelsen. Utlottningen sker vid årsmötet.

Galleri Sjöhästen ger oss medlemmar 10% rabatt vid inköp av konst eller konsthantverk.