Julhälsning från styrelsen

Styrelsen för Konstföreningen Sjöhästens vänner vill tacka alla medlemmar för ett aktivt och fint konstår 2023 och hoppas att vi tillsammans ska skapa ett minst lika gott 2024

Det här är vårens program på galleriet:
13-27 jan Jill Ekberg (keramik) och Ulf Ekberg (måleri o skulptur)

10-24 feb  Katarina och Ronny Hård (måleri)

9-23 mars Akvarellsalong med Ylva Molitor, Kourosh Sasinia, Lars Eje Larsson, med flera

6-20 april Vivianne E Rosqvist (måleri o konstglas)

4-18 maj Marie-Louise Sundqvist (keramik), Fedeli Sundqvist (papperskonst) och Emila Sundqvist (textilkonst)

25 maj-8 juni Sommarsalong med nya och gamla bekantskaper

Klart är att Sjöhästens vänner arrangerar en eftervernissage i samband med vernissagen 13 januari. Inbjudan till den kommer i början av januari.
Föreningens årsmöte med konstutlottning kommer att äga rum i mitten av mars.

Arbete pågår även med vårens övriga program.

Vi hoppas du vill fortsätta att vara medlem under 2024 och tar tacksamt emot medlemsavgiften på 300 kronor redan nu på vårt Pg 878562-8 eller via Swish 123-474 46 11. Och kanske kan ett medlemskap även bli en julklapp till någon när och kär?

Styrelsen i Konstföreningen Sjöhästens vänner önskar er alla  God Jul och Gott Nytt År!