Värvningslotteri

Värva en vän som medlem i Konstföreningen Sjöhästens Vänner!

Vi ser gärna att fler blir medlemmar. Ju fler vi är desto roligare och mer verksamhet kan vi erbjuda.

Vi hoppas att du som redan är medlem trivs med detta och att du därför vill bjuda in dina vänner till att också bli medlemmar.

Om du värvar nya medlemmar så kan du just nu delta i ett värvningslotteri.

Hur går det till?

Du som vill värva en medlem skickar ett mejl till sjohastensvanner@gmail.com .

Ange namn, adress, mejladress och telefonnummer på den du vill anmäla som medlem.

Ange även ditt eget namn.

Du kan även lämna in din anmälan på galleriet.

När medlemsavgiften kommit in från den nye medlemmen så får du som värvar en lott per värvning i värvningslotteriet.

Värvningslotteriet pågår t.o.m. 30 november och dragning i lotteriet sker på årsmötet i mars 2022.

Du som ny medlem betalar medlemsavgiften på 300 kr via postgiro 878562-8 eller via Swish 1234744611.

Som ny medlem under 2021 så deltar du i utlottningen av konst som föreningen köper in under 2021. Utlottningen sker vid årsmötet i mars 2022.

Som medlem i föreningen får du också 10 % rabatt på den konst du köper på galleriet.

Styrelsen i Konstföreningen Sjöhästens Vänner